reklama

Milá AXA, takto si predstavuješ zľavu? Ďakujem a zbohom!

Na úvod musím povedať, že s poisťovňou AXA som mal vždy dobré skúsenosti. Začalo to PZP pre moje ešte staré auto, ktorá bola za vynikajúcu cenu (keď AXA prišla na slovenský trh a snažila sa uloviť nových zákazníkov). Dal som sa nahovoriť aj na DDS (3. pilier) a napokon prišiel rad aj na havarijné poistenie. A tam sa náš vzťah začal rúcať. Vernosť a lojalitu si predstavujem asi inak ako páni a dámy v AXA.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (74)
Obrázok blogu
(zdroj: besttourism.com)

Pred dvoma rokmi po kúpe novšieho auta som zavolal pani v AXA, ktorá mi už aj v minulosti robila poistenie. Naozaj veľmi milá, profesionálna a flexibilná pani. Uzatvoril som havarijnú poistku (HP) za 294 EUR. Aj s poistením skiel. Ak nebudem mať škodovú udalosť, vraj o rok dostanem 10% zľavu. Nešlo mi to do hlavy, ale potešilo.

Rok prešiel ako voda. Písal som spomenutej pani, či mám nárok na sľúbenú 10% zľavu. Vraj mala ťažké obdobie v živote (čo mi je osobne ako človeku ľúto nakoľko sa už nejaký čas poznáme), preto som sa rozhodol viac ju neotravovať. Veď 294 EUR nie je zlá cena.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rok prešiel ako voda. Prišla nová obálka z poisťovne AXA. Ani som ju nechcel otvárať, veď pošlem 294 EUR na ten istý účet ako minule... Aké bolo moje prekvapenie, keď som si v obálke našiel šek na sumu 322 EUR. Po dvoch rokoch bezškodového priebehu zvýšenie ceny o 9.5%. Nenabúral som, auto sa amortizovalo, nechápal som prečo.

Prešlo pár dní. Zavolal som na infolinku. Ozvala sa milá pani po česky. Pýtam sa prečo sa mi zvýšila cena poistného. V telefóne ticho. Pýtam sa či zvyšovali ceny. Odpoveď: „Áno, asi preto, asi sme zvyšovali ceny." Zapriala mi pekný deň. Na viac sa nezmohla.

Milá AXA, za 2 dni mi končí moje HP. Tak ti dávam zbohom. Takto si totiž zľavu a lojalitu nepredstavujem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A nie som ten typ zákazníka, ktorý to aj tak zaplatí. Ak rozbijem auto, budem na teba, milá AXA s láskou spomínať.

S pozdravom,

Tvoj naivný zákazník

PS - A keby som chcel byť sviňa, dám si vymeniť čelné sklo (v hodnote 600 EUR) tesne predtým aj napriek tomu, že mám len malé prasklinky. Ale na to nemám žalúdok, tak len zbohom.

Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu