reklama

Michal s chuťou žiť a snívať

V poslednom čase sa toho na mňa valí dosť. Dnešná doba je o výkonoch, kariére, úspechoch. Nič iné sa ani nepripúšťa. Ak teda nechcete byť „lúzer“, posledný v rade.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Priznám sa, aj ja som sa často dal strhnúť týmto vražedným tempom. V práci som túžil po povýšení, až som z toho ochorel a strávil som takmer mesiac v nemocnici. A potom ešte jeden.

Čo bolo horšie – prestal som žiť svoj život. Život manžela, otca troch malých detí. Všetko sa točilo okolo mojej práce. Ak sa v práci nedarilo, všetci doma to vedeli. A často nielen tam.

A vtedy sa to stalo. Pozrel som si video s rozprávaním Michala, mladého muža, ktorý dostal druhú šancu na život. Napriek zdravotnému hendikepu a tracheotómii je Michal človekom, ktorý neprestáva snívať. Často sú to prozaické sny. Jedným z nich je zahrať si FIFA na počítači, čo sa mu vďaka novej funkcii aj podarí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Michal väčšinu času preleží na posteli, spočiatku nevie pracovať s počítačom (viem si predstaviť tie ťažkosti pri jeho ochorení), ale jeho snom je napísať knihu. Teraz má dve knihy napísané a vydané.

Vypočul som si Michalove rozprávanie, v ktorom nie je ani štipka trpkosti, ani náznak sebaľútosti. Opisuje ako objavil Boha a ako sa menil jeho vzťah s ním. Je to človek, ktorý chce žiť a snívať napriek všetkému. Človek, ktorý má nádej.

A ako sme na tom my? Nezabudli sme snívať?

Michalove rozprávanie od 1:42 min. - https://www.youtube.com/watch?v=tJbYz1F99_4

Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu