reklama

Deti ako zdroj zábavy, radosti a milých starostí

Snažím sa uspať naše dieťa. Ono po hodinovej snahe zahlási: „Chcem papať!“ Ja na to rezignovane: „A ja chcem hodinky s vodotryskom!“ A naša malá sa ma spýta: „Tatinko, a aký má byť ten vodotrysk? Ružový, modrý alebo zelený?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Asi tak nejako to vyzeralo pri uspávaní našej najstaršej dcéry. Odvtedy sa nám narodili ďalšie dve. Každá je niečím výnimočná. Najstaršia rada kreslí, je to taký malý rozum, píše ostošesť, rada chodí do školy.

Stredná je zase guľka plná života, miluje pohyb a keď niečo stratíme, ona to vždy nájde. Po schodoch chodí rýchlejšie ako my výťahom napriek tomu, že raz sa z nich už skotúľala.

najmenšia - tá je prípad sama osebe. S nevinným pohľadom bľaboce „mama, tata“ namáčajúc svoje ruky v záchodovej mise. Ďalšími obľúbenými aktivitami je vytláčanie gélu na ruky, vyberanie vlhkých utierok a najnovšie sťahovanie svetielok zo stromčeka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo to všetko píšem? Dnes ráno som si prečítal rozhovor s Kristínou Farkašovou, ktorá napriek svojej kariére sa najviac na svete cíti byť mamou svojich dvojičiek. Je to pre ňu tá najdôležitejšia rola.

Pre nás mužov je to možno iné. My nevstávame na nočné dojčenie, nechodíme s deťmi po ihriskách počas dopoludnia, nehrejeme kašičky, príkrmy niekoľko krát za deň.

Obrázok blogu
(zdroj: HealthyPlace.com)

Napriek tomu sme dostali úžasnú rolu otca, ktorá je viac ako práca, povinnosti, kamaráti, šport a neviem čo ešte. Je to úloha na plný úväzok, aj keď možno v trochu inej forme ako u našich mám.

Ja sám som si tieto veci viac uvedomil, keď som zostal na niekoľko dní sám s deťmi. Až vtedy som vedel doceniť to všetko, čo robí moja manželka pre naše ratolesti. A asi najviac som pocítil svoje otcovstvo, keď som strávil týždeň v nemocnici s našou najstaršou dcérou. Nič iné nebolo vtedy dôležitejšie. Za tých pár dní som schudol 4 kilá, ale bola to neoceniteľná skúsnosť ako sa stať oporou pre svoje dieťa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak si teda užívam svoju otcovské úlohy každý deň, pretože pri deťoch je každý deň originálny. Raz je to o vodotrysku inokedy o záchodovej mise. Ale vždy je to veľký dar.

Verím, že aj vy máte podobné skúsenosti. Byť otcom je úžasné, zábavné a niekedy aj trochu ťažké. Ale to patrí k životu. 

Moja Facebook stránka

Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu