reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

reklama

Spoločnosť a tak

Sú ľudia ako my, ale bojujú o svoj život. Utečenci.

Marek Piváček

Sú ľudia ako my, ale bojujú o svoj život. Utečenci.

Viete si predstaviť, že nakladáte vlastné deti na vlečku starého pick-upu, kde sa tlačia desiatky vystrašených ľudí, dávate všetky svoje peniaze pochybnému týpkovi so samopalom v ruke a veríte, že po ceste neznásilnia vašu ženu?

  • 19. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 736x
  • 242
Pán Rattaj, poznáte aj niečo iné ako peniaze?

Marek Piváček

Pán Rattaj, poznáte aj niečo iné ako peniaze?

Krátke zamyslenie o tom, že život a šťastie nie sú len o prachoch. Určené najmä finančným žralokom, politikom a všetkým, ktorí myslia na vlastné vrecká v prvom rade.

  • 27. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 526x
  • 77
Ďakujeme, pán Vůjtek! Bojovali ste s veternými mlynmi

Marek Piváček

Ďakujeme, pán Vůjtek! Bojovali ste s veternými mlynmi

Viete, čo ma neskutočne irituje? Články typu 5 dôvodov, prečo sme neuspeli s Nórskom alebo prečo sme Rusom zobrali bod. Tak ako máme na Slovensku 5 miliónov odborníkov na hokej, aj novinári sa predbiehajú, kto je väčší expert.

  • 13. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 20 861x
  • 72
Excentrický Jeremy Clarkson a verejnoprávna BBC

Marek Piváček

Excentrický Jeremy Clarkson a verejnoprávna BBC

Nezvyknem komentovať podobné správy, ale vyhodenie Jeremyho Clarksona z BBC ma, ako dlhoročného fanúšika Top Gear, nenechalo chladným.

  • 26. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 590x
  • 5
Už chápem, načo je sexuálna výchova

Marek Piváček

Už chápem, načo je sexuálna výchova

...alebo o paralelných svetoch vernosti, zodpovednosti a sexu.

  • 4. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 536x
  • 135
reklama
Charlie Hebdo a kultúrny stret

Marek Piváček

Charlie Hebdo a kultúrny stret

NON! – taká bola reakcia väčšiny médií a ľudí po celom svete na útok dvoch ozbrojencov na redakciu satirického Charlie Hebdo v Paríži. Desiati mŕtvi novinári a dvaja policajti. Ako prvé by som rád odsúdil tento čin, pretože žiadna viera nemôže ospravedlniť, čo sa stalo včera. Ale...

  • 8. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 730x
  • 10
Rok 2014 bol rokom nádeje na lepší 2015

Marek Piváček

Rok 2014 bol rokom nádeje na lepší 2015

Nerád pateticky bilancujem a pozerám sa späť. Často to k ničomu nevedie. Ale keďže lyžovačku som dnes stihol a aj drevo svokrovcom v tuhej oravskej zime vlastnými rukami narúbal, nezostáva mi nič iné ako stratiť pár slov o roku, ktorý za pomoci šampusu, chlebíčkov a jasotu čoskoro prehodíme za chrbát.

  • 31. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 126x
  • 2
Chcem slušného prezidenta – zn. Charakter sa nedá naučiť

Marek Piváček

Chcem slušného prezidenta – zn. Charakter sa nedá naučiť

Pred vyše desiatimi rokmi som strávil leto u známych v Amerike. Bolo práve pred voľbami. Známych som sa pýtal, koho budú voliť. Vraj republikánov, lebo nechcú mať za prezidenta chlapa, ktorý (napadlo ma neslušné slovo nevhodné do perexu...) praktikantku v Bielom dome. Nič viac, nič menej. Čo tam potom, že Clinton nezatiahol USA do vojny ako Bush starší, ekonomika, sociálna otázka, politika. Nie - oni chceli mať za prezidenta najmä slušného človeka. Ako sme na tom na Slovensku s vyhliadkami na slušného prezidenta?

  • 20. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 191x
  • 22
Prečo malý Ferko z lazov nebude nikdy hokejistom?

Marek Piváček

Prečo malý Ferko z lazov nebude nikdy hokejistom?

Ferko je talent od prírody. Puk naháňa s otcovou 30 ročnou hokejkou po rybníku v malej obci na  myjavských kopaniciach. Na stene má plagát Zdena Cháru a Mira Šatana. Aj on raz bude kapitánom! Na rybníku je najlepší, aj pán starosta vraveli, že je talent, aký sa v obci narodí raz za päťdesiat rokov. Za hranicami dediny však o ňom nikdy nepočuli. Prečo?

  • 17. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 738x
  • 44
Mojich 6 striedavo-oblačných dní na detskom na Kramároch

Marek Piváček

Mojich 6 striedavo-oblačných dní na detskom na Kramároch

Keďže články o našom zdravotníctve sú dnes v móde, povedal som si, že napíšem aj ja niečo múdre. O 1:49 v noci to asi nie je tá najlepšia aktivita, ale keď sa človek už 3 hodiny snaží zaspať, spomenie si na všeličo. Po tom ako som si prečítal negatívne reakcie zo strany sestier, lekára ale aj príbuzných pacientov ležiacich v nemocnici, reku napíšem aj ja. Veď som si to odležal. V marci tohto roku s našou vtedy 3 a pol ročnou dcérou na bratislavských Kramároch na detskom, keď zúrila celkom slušná epidémia. Manželka ma varovala (už mala skúsenosť byť s dieťaťom v špitáli), ale ja som trval na svojom.

  • 17. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 308x
  • 23
reklama
Darujte svoje orgány – staňte sa dobrovoľníkom

Marek Piváček

Darujte svoje orgány – staňte sa dobrovoľníkom

Ja viem, môže to znieť desne. Poviem vám pravdu, aj ja som zostal trochu prekvapený, keď ma oslovila kamarátka Betka s podobnou prosbou. Darujem pravidelne krv, viem si predstaviť v hraničnej situácii darovať obličku... a aké iné orgány po mne ešte budú chcieť?! To všetko sa dozviete v práve sa začínajúcom projekte pre podporu rozvoja dobrovoľníctva v našom hlavnom meste. O čom je teda to Bratislavské dobrovoľnícke centrum, ktoré ma hneď na úvod chcelo šokovať?

  • 12. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 566x
  • 23
Paľo, rozplakal si ma

Marek Piváček

Paľo, rozplakal si ma

Včera som prechádzal autom okolo hotela Tatra, kde sa práve nakladali dánski borci po prehratom zápase so Slovenskom. Na klimatizovanom autobuse svietil Gooly a dnes už trochu tragikomický slogan: Slovak Republic. Hockey Republic.

  • 10. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 709x
  • 9
Politické Kocúrkovo

Marek Piváček

Politické Kocúrkovo

Musí to byť veľmi zlé, keď už aj ja píšem o politike. Zažil som niekoľko parlamentných volieb ako aktívny volič (vždy som rád využil svoje volebné právo) a takmer vždy som sa musel hanbiť za to ako to dopadlo...

  • 20. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 663x
  • 13
Moja sťažnosť voči Orange - dodatok

Marek Piváček

Moja sťažnosť voči Orange - dodatok

Rád by som napísal dodatok k mojej sťažnosti voči spoločnosti Orange. Nakoľko sa môj problém dlho neriešil, preposlal som uvedený článok so žiadosťou o prešetrenie p. Lančaričovi, generálnemu riaditeľovi spoločnosti. Ako to už býva, kontaktovali ma ihneď. Dokonca viackrát. Vraj na zľavu nemám nárok a uvedený telefonát, kde mi ju prisľubili (ako odpoveď na písomnú reklamáciu) sa bohužial nenašiel. Nevedia, prečo nebol nahratý. S poľutovaním mi oznámili, že sa s tým už nič nedá robiť. Avšak pre moju spokojnosť sú ochotní mi poskytnúť 10% zľavu do konca doby viazanosti (približne 1,5 roka). Namiesto 20%, ktorú som očakával po celé dva roky a ktorá mi bola opätovne prisľúbená. Na druhej strane vidím istú snahu problém riešiť, minimálne od mojej novej fakturantky. Faktom zostáva, že ešte stále som rozhodnutý zmluvu nepredĺžiť. Bude sa musieť stať niečo výnimočné, aby som tak urobil. Jedno oko sa už smeje, ale druhé stále plače.

  • 6. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 719x
  • 15
Čo dokáže urobiť Orange pre mojich 144 korún?

Marek Piváček

Čo dokáže urobiť Orange pre mojich 144 korún?

Dlhé roky som bol hrdým držiteľom Prima karty, dokonca i v časoch, keď som pracoval pre konkurenčného operátora. Každý mesiac som ju poctivo nabíjal v miestnom bankomate banky, za ktorou idú najlepší. Až raz... nevinný flirt s pomarančovou spoločnosťou prešiel do vážnej známosti. Zlákal ma rýchlosťou svetla svojho internetu a všetkými možnými sľubmi... tešil som z tohto perspektívneho vzťahu ako malé decko, veď nie je nič lepšie ako mať silného partnera. Moja radosť však skončila čoskoro – v momente, keď som otvoril prvú faktúru.

  • 4. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 667x
  • 42
reklama
Taký detský sen

Marek Piváček

Taký detský sen

Dnes sa mi sníval taký prazvlášny sen: s kamarátom sme sa vybrali robiť rozhovor na Úrad vlády. Pred bránou sme sa trochu odhodlávali, napokon, posilnení domácou pálenou, sme vošli. Hovorkyňa v minisukni hodila po nás dva pohŕdavé pohľady. Vraj máme počkať. Práve som zistil, že som zabudol diktafón, tak som volal rýchlo Karolovi Sudorovi, že čo mám robiť, keď príde Fico. Po nejakom čase sa zjavil On - Róbert, v zánovnej šušťákovej súprave. Ževraj, čo chceme, ponáhľa sa na vraj na golf. Skromne som sa ohradil denníkom SME, že rozhovor. Vtom sa na mňa spustila spŕška slov, že čo si to vôbec dovoľujem a hlavne, keď mám niečo do činenia so SME... snažil som sa niečo splietať o blogu, ale to mi nepomohlo. Príval nadávok sa stupňoval, tak som sa radšej zobudil. A ževraj zlé sny mávajú len deti!

  • 7. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 434x
  • 34
Farmaceutická lobby v našej posteli

Marek Piváček

Farmaceutická lobby v našej posteli

O sexe, živote a vymývaní mozgov.

  • 3. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 257x
  • 202
Na Ficov populizmus a pažravosť hŕstky občanov sa poskladáme všetci

Marek Piváček

Na Ficov populizmus a pažravosť hŕstky občanov sa poskladáme všetci

Nepíšem politicky ladené články, ale najnovšie zmienky o odškodnení klientov nebankových subjektov ma naozaj dostali.

  • 26. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 572x
  • 35
Najlepší idú za nami…

Marek Piváček

Najlepší idú za nami…

Nikdy som si nemyslel, že toto budem musieť napísať, ale každý krčah má svoju hranicu. Tá moja práve pretiekla.

  • 21. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 189x
  • 62
Otázka týždňa

Marek Piváček

Otázka týždňa

Čo sa podľa vás vyvinie z 10-týždňového plodu, ak by nebolo prerušené (de facto ukončené) tehotenstvo?

  • 6. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 383x
  • 184
reklama
SkryťZatvoriť reklamu