reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

reklama

Ľudia, kamaráti

Básnikovi detí k jeho jubileu – pán Hevier, všetko najlepšie!

Marek Piváček

Básnikovi detí k jeho jubileu – pán Hevier, všetko najlepšie!

Je 23:48 a ja vstávam (po tom ako som znova zaspal pri deťoch), aby som ti pogratuloval. Keď dopíšem tento článok, budeš mať už 60. Presnejšie, nastane deň, keď ťa spomienky zlákajú a zavedú až do onoho 6. decembra 1955.

  • 5. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 3
Spomienka na tých, ktorým cyklistika zobrala všetko

Marek Piváček

Spomienka na tých, ktorým cyklistika zobrala všetko

Je to akoby včera, keď som prvýkrát pozeral Tour de France. Písal sa rok 1998 a ja, ako mnohí iní, som nevedel spustiť oči z Marca Pantaniho.

  • 15. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 457x
  • 27
Honba za klenotom Škandinávie alebo jeden meter od Jo Nesba

Marek Piváček

Honba za klenotom Škandinávie alebo jeden meter od Jo Nesba

Všetko sa začalo, keď som asi pred rokom a pol robil rozhovor s Jožkom Zelizňákom, slovenským prekladateľom populárneho Jo Nesba, ktorého 25 miliónov predaných kníh môže konkurovať aj známym Leninovým spisom!

  • 7. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 295x
  • 0
Moje nekrvavé spomienky na Ukrajinu

Marek Piváček

Moje nekrvavé spomienky na Ukrajinu

V roku 1999 som mal cestovať na dva týždne do Francúzska. Vymenil som ho za letný tábor pre deti na Ukrajine. Ani som nemohol tušiť, ako toto rozhodnutie zmení môj život. Vrátil som sa  celkovo deväťkrát. Zažil som neuveriteľne euforické chvíle, mnohé veci tenkrát poprvé a skoro som sa tam oženil.

  • 26. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 665x
  • 5
Koncert dobrých sŕdc

Marek Piváček

Koncert dobrých sŕdc

... alebo moja malá spoveď z jedného krásneho večera plného anjelov s dobrým srdcom.

  • 15. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Vyznanie mojim láskam blogujúcim;-)

Marek Piváček

Vyznanie mojim láskam blogujúcim;-)

O dvoch rokoch s blogermi, ktorí zasiahli do môjho života.

  • 25. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
„Božský“ Karel a zlodejka snov

Marek Piváček

„Božský“ Karel a zlodejka snov

Nie, nebude reč o známom spevákovi s ešte príznačnejším menom. Rád by som čo-to napísal o ďalšom Karlovi, ktorý dostal do vienka minimálne tak veľký dar ako ten prvý. Hudobný skladateľ, otec mnohých českých aj celosvetových hitov, piesní, ktoré som počul, spieval si, mal rád... aj napriek tomu, že som netušil, že sú jeho. Karel Svoboda.

  • 7. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Miesto, kde je ČLOVEK prijatý S LÁSKOU

Marek Piváček

Miesto, kde je ČLOVEK prijatý S LÁSKOU

Áno existuje aj také miesto na Zemi. Mnohí z vás si isto vybavíte pôrodnicu, kde je väčšina (tých šťastnejších) detí prijatá s láskou. Čo však, ak toto dieťatko, alebo aj dospelý človek, je trochu nazvime to „iný“. Človek s mentálnym postihnutím. O mojom prvom bližšom kontakte s nimi vám dnes porozprávam.

  • 2. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Dobrý šéfko, alebo ako som sa nedostal do prúseru

Marek Piváček

Dobrý šéfko, alebo ako som sa nedostal do prúseru

Dobrý šéf, kedysi zvaný aj ako súdruh vedúci (pre starších čitateľov), je naozaj skutočná rarita. V svete počítačových technológií, herkulovských výkonov a syzifovskej práce (nie a nie skončiť) je to zjav priam nevídaný. Taký ohrozený ľudský druh. Jedného takého som predsa zažil. Na moje veľké šťastie v mojej prvej robote, ktorá už nebola „akože“. Po skončení výšky som mal všelijaké predstavy. „Pohoda, tabáček“, myslel som si.... namiesto toho, aby som pristál hubou o betón... môj šéfko bola postavička z mojich pracovných snov.

  • 23. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 110x
  • 7
Kamarát do dažďa

Marek Piváček

Kamarát do dažďa

Čo si budem navrávať... som ľudomil. Niekedy až nepoučiteľný. Viem sa na človeka nahnevať, sršať hnevom spravodlivých... a stačí jedno slovo... a ja neviem, že sa niečo stalo. Naopak, pri najmenšom náznaku nezhody s kýmkoľvek, na kom mi aspoň za mak záleží, som celý nešťastný, nespím a už vopred sa mi v hlave splietajú nitky ospravedňovania sa. Pri tejto povahe sa veru človek natrápi až-až. Mám to ja ale šťastie, že v jednom ľudskom živote, nasýtenom radosťami i strasťami, človek nestretne len samých odľudov (zopár sa vždy nájde), ale aj tých pár ľudí, ktorí vedia byť kamarátmi... ba priam „kamarády do deště“. Feri je naozaj dobrý exemplár...

  • 2. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu