reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

reklama

Fotografie

Blogeri v Raji alias Edene;-)

Marek Piváček

Blogeri v Raji alias Edene;-)

Fotografie (aspoň niektoré) z blogerskej stretávky v Eden Pube - 27.júna 2008. Väčšinu z nich pofotila mojím foťákom Danka Salajová, za čo jej patrí moja vďaka:-) Nechajme však hovoriť silu blogerských osobností... ;-)

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 492x
  • 11
Ľvivské kuriozitky alebo to, čo ma zaujalo – Ukrajina 5

Marek Piváček

Ľvivské kuriozitky alebo to, čo ma zaujalo – Ukrajina 5

Ľvov som si veľmi obľúbil – priam som si ho zamiloval. Prechádzky mestom, pozorovanie ľudí žijúcich svoj každodenný život, deti naháňajúce sa pred divadlom alebo pískanie električiek, medzi ktorými sa motajú večne uháňajúce maršutky.

  • 6. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 371x
  • 12
Ľviv – Perla Európy – Ukrajina 4

Marek Piváček

Ľviv – Perla Európy – Ukrajina 4

Vo Ľvove som sa prvý raz ocitol v zime 1999, kde sa nás zopár dobrovoľníkov z detských táborov na Zakarpatí rozhodlo okúsiť niečo na severe. Naprieč Ukrajinou sme sa vydali do Ľvova (po ukrajinsky Ľviv).

  • 3. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 563x
  • 20
Rakúske Alpy vs. poľské Tatry

Marek Piváček

Rakúske Alpy vs. poľské Tatry

Fotografie - hory.

  • 11. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 055x
  • 14
Roháče - hory, kde si duša oddýchne

Marek Piváček

Roháče - hory, kde si duša oddýchne

Fotografie - hory.

  • 20. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 470x
  • 26
reklama
Londýn v obrazoch

Marek Piváček

Londýn v obrazoch

Začalo sa to pred siedmimi mesiacmi, keď kolegyňa vtrhla do kancelárie s pokrikom: Sky má akciu! Nebol by to Slovák, čo by nevyužil všekty možné zľavy. Nasledoval telefonát priateľke a po práci beh (pokiaľ možno, čo najrýchlejšie) do banky so zaplatením leteniek. A potom... 7-mesačné čakanie:-). Dočkali sme sa minulý týždeň - smer Londýn.

  • 18. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 598x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu