reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

reklama

Depresia

Návrat do života

Marek Piváček

Návrat do života

(Osobné rozprávanie o depresii 4) Zobudil som sa a môj anjel sa musel znova obracať. Prežil som strastiplný útek z Angoly, 30 hodín múk a výčitiek, ktoré skončili blahodarným spánkom. Ráno sa však všetko začalo znova. Bol som doma, ale stále pred bránami života.

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 363x
  • 20
Návrat domov

Marek Piváček

Návrat domov

(Osobné rozprávanie o depresii 3) Vrátil som sa skoro. Hádam skorej ako som sa dokázal na niečo odhodlať... vlastne odhodlal som sa - na útek. Vraj často najlepšia obrana. Myslím, že v mojom prípade to platilo stopercentne.

  • 3. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 225x
  • 16
Nechcel som ich opustiť

Marek Piváček

Nechcel som ich opustiť

(Osobné rozprávanie o depresii 2) Prišiel som si na svoje. Auto ma ticho unášalo do Pešti na letisko a ja som bol celý bez seba. Tlačili sme sa tam piati, ale to mi nevadilo. Toto hádam nemôže byť ani pravda!? Bola, ale nie v tom správnom čase.

  • 21. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 851x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu