reklama

Politické Kocúrkovo

Musí to byť veľmi zlé, keď už aj ja píšem o politike. Zažil som niekoľko parlamentných volieb ako aktívny volič (vždy som rád využil svoje volebné právo) a takmer vždy som sa musel hanbiť za to ako to dopadlo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

Nie že by som ja sám bol vinný (to by ma už mohli obviniť aj zo zmeny režimu na Kube), ale výsledok bol žalostný. Nikdy som nevolil Roba a spol. (tam by som sa asi viac musel červenať), ale voliť menšie zlo mi príde ako hamletovská voľba.

Pamätám si môjho dedka ako horlivého mečiarovca v čase, keď Vlado získaval to, čo teraz Robo. Chvalabohu prišiel čas keď zanôtil - „odchádzam od vás". Verím, že aj ten druhý raz zanôti na takú nôtu.

Pamätám si časy Čarnogurského v KDH, keď všetci veriaci, vyzývaní cirkevnými hodnostármi, svorne volili niekoho, kto zavedie našej malej krajine poriadok a právo. A hľaď ho - toto KDH vychovalo politikov a lá bývalý nemenovaný pán primátor hlavného mesta, ktorý by rozpredal aj vlastnú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boli časy, keď pospolitý ľud videl v Ivanovi M. spasiteľa našej ekonomiky plaziacej sa za ostatnými krajinami V4-ky. Z tohto uhladeného pánka s dobrými mravmi sa nám práve vykľul podporovateľ kamarátov, ktorých miesto je pevnejšie ako premiérske kreslo.

Po Vladovi sa Slovenskom prehnal Miki a po ňom Robo. Každý musel zápasiť s korupciou, klientelizmom a hrozným stavom, v akom zanechala našu malú krajinu pod Tatrami „tá predošlá" vláda. Každý si niečo sprivatizoval. A keby len oni... problémom je, že za bačom prešlo celé stádo oviec. Čo oviec... priam hladných vlkov. Hentaký „invest", onaká garážová firma, prípadne nástenka za pár miliárd. Najčastejšia odpoveď pred kamerami: „Nie, zákon nebol porušený." A hneď po nej: „Nie, nevidím v tom žiadny morálny problém, (že firma je napojená na môjho kamaráta)."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A potom prišiel Rišo... mladý podnikateľ... veď ako inak. Môj kamarát Jano je s ním v strane. Chlapec kariérista. Zrejme si dobre vybral a možno raz budem osobne poznať jedného z ministrov.

A potom Igor, ktorý sa rád prekára s Robom. Najmä na blogu. Ale musí sa uznať, aspoň je s ním sranda.

A Anča, ktorú už ani Jano nechce... O Janovi by sa toho dalo veľa popísať, ale to je už zo žánru sci-fi. „Nasadneme do tankoch..."

A aby som nezabudol - pani Iveta. Sympatická, prvá, šarmantná... a Shooty to povedal najlepšie.

Čo ešte...? Byť tam, asi by som kradol aj ja... pardón privatizoval a dodával štátu. To znie lepšie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže heslo na najbližších 150 rokov:

Či modrá alebo červená... xxx (každý nech si doplní) to znamená.

Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu