reklama

Stačí tak málo... k spokojnosti zákazníka

Nebojte sa, toto určite nebude ďalší z článkov o hororových službách na Slovensku. O tom ako zákazníka rýchlo vybaviť, podľa možností na ňom hneď zarobiť a ponechať ho napospas nepríjemnému pocitu. Toto je skôr malá inšpirácia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pred istým časom, keď som robil rozhovor s Ľubom Fellnerom z CK Bubo, len tak off-record som mu vyjavil moju túžbu vodiť na Slovensko ľudí zo zahraničia, ukázať im všetky krásy, nad ktorými som už miliónkrát žasol, horské doliny, modré plesá, zelené hrebene, ktoré sa na jeseň sfarbia do zlatista a červena... Povedal, že tomu rozumie a pozná ľudí, ktorí by radi navštívili Slovensko, ale tie služby, neochota, kvalita... veď to poznáme všetci.

Toto skonštatoval človek, ktorý v cestovnom ruchu niečo dokázal a ktorý inšpiroval mnoho ľudí prekonávať hranice všedných dní a dovoleniek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...

Dnes som si dal z práce prechádzku do Horského parku v Bratislave. Je to miesto, na ktoré sa často vraciam už roky. Asi pre moju lásku k prírode ale i pre veľkú potrebu nájsť kľud a odpočinok pre dušu v dnešej hektickej dobe. Nejdem básniť o prírode, slnkom zaliatych listoch a podobne.

Dnes som sa stavil v miestnej horárni na rýchly obed. Vedel som, že ponuka nebude veľká, jedna polievka, nejaké domáce koláče a možno nakladaný encián.

Ešte som len vošiel, hneď ma privítala slečna s milým úsmevom a s istou dávkou úslužnosti. Dal som si zeleniovú polievku, v ktorej bola napodiv naozajstná zelenina a nie mixovaný hrášok ako vo firemnej kantíne, kofolu, v ktorej by som darmo hľadal vodu ako tomu býva vo väčšine pohostinstiev a jeden domáci koláč s klobásou. Žiadny kaviár alebo losos :-).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetko v rodinnom prostredí so starými stoličkami, kamenným krbom a spomínanou peknou (to nie je až tak dôležité pre celkový dojem) ale i príjemnou obsluhou. Po dvadsiatich minútach (posedel by som aj dlhšie, keby to nebola pracovná prestávka) účet 4,30 EUR – malá suma za príjemne strávený čas.

5-eurovkou som sa rozlúčil a vydal sa naspäť do reality všedných dní.

A keď ma rozčúli nejaký arogantný email, budem sa snažiť vybaviť si, ako som si príjemne posedel v horárni cez obed.

Bolo by super, keby si všetci dnešní obchodníci uvedomili, že nepredávajú len tovar alebo službu, ale aj zážitok, emócie, radosť, pokoj, pohodu, prijatie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len vtedy sa budú ľudia radi vracať, pretože biznis sa nerobí jednorazovo, ale buduje sa s dôverou po dlhú dobu.

Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu