reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

reklama

Veď už ma nekop:-)

Milí moji milionári!

Marek Piváček

Milí moji milionári!

Len tak z ničoho nič ma napadol taký malý “úlet” – list pre politikov, vec vždy aktuálna – všetko na M, načo viac slov, možno pochopia:-).

  • 14. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 010x
  • 4
Čo je báseň?

Marek Piváček

Čo je báseň?

Trochu neskoro, ale predsa pridávam svoj kúsoček do Nedeľnej chvíľky...

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Daj mi veriť. Jeseň.

Marek Piváček

Daj mi veriť. Jeseň.

Nedeľná chvíľka poézie - dve z mojich starších básní.

  • 10. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Básnicke Prviesenky

Marek Piváček

Básnicke Prviesenky

Tak, ani ma nebolo treba veľmi prehovárať a pridávam sa k básnickemu duu Katka Medveď so svojou troškou do Nedeľnej chvíľky poézie. Aj keď sú to už staršie básne, na blog.sme.sk sú to moje Prviesenky, ako raz napísal náš básnik a velikán slovenského národa.

  • 13. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu