reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Piváček

Marek Piváček

Bloger 
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  12x

https://www.facebook.com/pivacekblogRád píšem a rád stretávam inšpiratívnych ľudí, preto som okrem článkov začal robiť rozhovory, ktoré publikujem na mojom blogu. Mojím detským snom je vydať knihu. Zoznam autorových rubrík:  Business StoriesMoji veľkí priateliaRozhovorySpoločnosť a takSpolok sv. Vincenta de Paul -ZamysleniaRecenzieReality & stavbyDeti, mládež, táboryStalo sa...Ľudia, kamarátiFotografieSlovensko mojeVeď už ma nekop:-)DepresiaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Deti ako zdroj zábavy, radosti a milých starostí

Marek Piváček

Deti ako zdroj zábavy, radosti a milých starostí

Snažím sa uspať naše dieťa. Ono po hodinovej snahe zahlási: „Chcem papať!“ Ja na to rezignovane: „A ja chcem hodinky s vodotryskom!“ A naša malá sa ma spýta: „Tatinko, a aký má byť ten vodotrysk? Ružový, modrý alebo zelený?“

  • 23. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 656x
  • 2
Abeland – dedinka remesiel a oddychu od ruchu mesta

Marek Piváček

Abeland – dedinka remesiel a oddychu od ruchu mesta

Keď človek žije v betónovej džungli, dobre mu padne vypadnúť z ruchu mesta. Či už je to výlet do prírody alebo návšteva ZOO. Okrem klasických víkendových aktivít sa nájdu aj viac netradičné.

  • 14. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 894x
  • 1
Môj prvý bozk od Ázie

Marek Piváček

Môj prvý bozk od Ázie

Ako som už spomínal, v auguste som sa na dva týždne ocitol v Číne. Prvýkrát. Nemal som veľké oči, naša firma na poslala na služobku, mal by som pracovať. Po dvoch týždňoch som sa však vrátil plný zážitkov, chutí, nových priateľstiev a v neposlednom rade po celkom dramatickej snahe dostať sa konečne domov.

  • 8. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Moje malé prekvapenia v ďalekej Číne

Marek Piváček

Moje malé prekvapenia v ďalekej Číne

Opúšťam amsterdamské letisko. V lietadle plače zopár detí, ktorých je tu požehnane. Trochu sa čudujem, pretože nás čaká 11,5 hodinový let do juhovýchodnej Číny. Všade šikmé oči až na pár výnimiek. Začínam sa cítiť ako exot.

  • 11. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 714x
  • 9
Milá AXA, takto si predstavuješ zľavu? Ďakujem a zbohom!

Marek Piváček

Milá AXA, takto si predstavuješ zľavu? Ďakujem a zbohom!

Na úvod musím povedať, že s poisťovňou AXA som mal vždy dobré skúsenosti. Začalo to PZP pre moje ešte staré auto, ktorá bola za vynikajúcu cenu (keď AXA prišla na slovenský trh a snažila sa uloviť nových zákazníkov). Dal som sa nahovoriť aj na DDS (3. pilier) a napokon prišiel rad aj na havarijné poistenie. A tam sa náš vzťah začal rúcať. Vernosť a lojalitu si predstavujem asi inak ako páni a dámy v AXA.

  • 7. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 74
reklama
Hyundai Veloster – auto, ktoré s vami dýcha

Marek Piváček

Hyundai Veloster – auto, ktoré s vami dýcha

Priznám sa, keď som dostal ponuku vyskúšať si takmer nové testovacie autíčko Hyundai Veloster, veľa som o ňom nevedel.  Navyše už pri pomyslení na jazdenie na nejakom „športiaku" som mal zmiešané pocity. Všetko to bolo ale inak.

  • 19. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Hyundai ix35 – auto, ktoré ma dostalo

Marek Piváček

Hyundai ix35 – auto, ktoré ma dostalo

Keď ma prvýkrát oslovili zo spoločnosti Hyundai, prvé auto, ktoré sa spomenulo, bola práve ix35-ka. Nakoniec som dostal Hyundai ix20. Nasledovalo čakanie niekoľko týždňov a predsa som sa dočkal! Ix35. Auto, na ktoré som sa tešil. A najmä auto, ktoré pohladilo moju dušu

  • 29. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Testoval som Hyundai ix20 – auto plné emócií

Marek Piváček

Testoval som Hyundai ix20 – auto plné emócií

Priznám sa, bol som trochu skeptický, keď ma oslovili ako blogera otestovať zánovné auto. Nevedel som prečo a kto sa so mnou skontaktoval. Nakoniec sa z toho vykľul importér Hyundai Česko a Slovensko a z auta Hyundai ix20.  Po pár dňoch jazdenia môžem povedať, že vôbec neľutujem. Na pohľad malé autíčko, voči ktorým mávam občas predsudky (priestor, výkon a podobne), ma prekvapilo už po niekoľkých metroch.

  • 30. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 38
Miesto požehnania v krajine bez mena

Marek Piváček

Miesto požehnania v krajine bez mena

Hovorí sa, že nešťastie nechodí po horách, ale po ľuďoch. Je to tak. Málokto si vyberie, v akej krajine sa narodí, v akej bude vyrastať rodine. Tak to bolo aj v hornatom kraji v spolkovej krajine Bosna a Hercegovina, kedysi časti hrdej Juhoslávie. V kraji obklopenom skalnatými pahorkami sa pospolitý ľud živil zväčša pestovaním nenáročného tabaku.  Tak to bolo až do onej nešťastnej bratovražednej vojny vyvolanej z dychtivosti po moci, po zisku, do ktorej boli zapletené viaceré svetové mocnosti. Ešte predtým sa však stala udalosť, ktorá rozrušila celú krajinu – skupina detí, od deviatich po pätnásť rokov, začala rozširovať, že sa im zjavila Panna Mária. V malej dedinke medzi horami, v Medžugorí.

  • 24. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 81
Coca-Cola zabojovala

Marek Piváček

Coca-Cola zabojovala

Minulý týždeň som si kúpil spomínanú pollitrovku u nás v práci v automate. Po otvorení sa mi niečo nezdalo. Chuť napovedala a dátum spotreby to potvrdil. Coca-Cola po záruke. Nedalo mi to, preto som zavolal na číslo uvedené na automate. Pani na linke mi dala kontakt priamo na človeka, ktorý má na starosti dopĺňanie zásob v našej firme. Ten sa mi telefonicky ospravedlnil a sľúbil zjednať nápravu. Včera sa tak aj stalo - napriek tomu, že som nebol v práci, nechal mi novú fľašku. Kolegyňa, s ktorou hovoril, bola prekvapená jeho ústretovým správaním. Vďaka ľuďom, akým je spomínaný zamestnanec Coca-Coly, si firma vie udržať zákazníka. Pretože chyba sa môže stať, ide najmä o to, akú má skúsenosť zákazník pri kontakte s ľuďmi, ktorí budujú imidž.

  • 20. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu